Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

apo tin alli akri tou kosmou!



pou eimai???se mia akoma ispaniki poli pou irtha gia ena 3imero?mpa...diskolo,afou eixa ptisi 11 ores,kapou pio makria tha eimai!se alli eipiro,se enan allo kosmo,mi evropaiko,ti kala...!egine idi i proti volta stin poli,diamoni? sto miraflores,paraliaki perioxi tis Lima,dipla ston Eiriniko Oceano, pou???ston eiriniko nai kala akouses...po po tora sinideitopoio ti leo!o kairos einai opos ellada,ligo krio to xei,an kai eimaste sti mesi tis anoixis edo,sa na nai aprilis!
i proti ptisi itan gia Bogota,Colombia kai i defteri gia Lima,Peru poli mikroteri omos, molis 3 ores,
to hostel poli zesto kai tis anakiklosis!fagame se ena fast food diko tous, kalo fagito, ipia ena ximo apo kokkino kalampoki,sa vissinoximos itan!to psari tis Tenias pikantiko,den to kataferame,kala pou itan to kotopoulo snitsel kai i salata!efodiasmos emfialomenou nerou kai epistrofi sto hostel gia na sinelthoume apo to jet lag!ti mera einai,ti ora einai...alitheia!akoma to psachno!!!
avrio tha vgoume me perissoteri energeia kai anagi gia ekserevnisi!
Pou vriskomai kai me poion afti ti stigmi???Latinoamerica me tin Tenia, afto kai mono me kanei na eimai xaroumeni!mama kai mpampa eimai kala,ola tha pane kala!
evgnomono tous anthropous mou pou me ekanan afto pou eimai alla kai osous me exoun voithisei na allazo pros to kalitero...kseroun aftoi poioi einai!apla tous efxaristo pou einai dipla mou kai me agapane!
sinexizetai...

1 σχόλιο:

CHRIS είπε...

http://www.panoramio.com/photo/8482822 <--- Auto vlepeis apo to parathiro tou Miraflores?

Aimilia to mono pou mporo na sou po einai ena bravo pou pragmatopoeis ta oneira sou ;)